משבר הקורונה מעמיד את כולנו במצב מבלבל ומאתגר עם הרבה חוסר וודאות בריאותי וכלכלי. יחד עם זאת, חשוב להעניק לילדים חוויה שלווה עם שגרה ביתית עד כמה שאפשר. כדי לשמור על שגרה עבורנו ועבור הילדים שלנו, כדאי להקפיד על שעת השכמה קבועה ואפילו להכין לו"ז יומי כללי עבור הילדים על מנת ליצור עבורם סדר יום מובנה. אחד הדברים שעוזרים לשמור על סדר יום שמזכיר לילדים שלנו את בית הספר הוא ארוחת הבוקר. ארוחות בוקר לא צריכות להיות גדולות או מסובכות אבל מחקרים מוכיחים שוב ושוב שממש לא כדאי לוותר עליה. לארוחת בוקר יש תפקיד חשוב ויתרונות רבים: היא עוזרת לנו לשפר את הזיכרון ותהליכי חשיבה, משפרת את מצב הרוח ואת יכולת הריכוז ובהתאם לכך גם את יכולת ביצוע המשימות שלנו. לכן, גם כשאתם בבית עם הילדים, חשוב לשמור על שגרה של ארוחת בוקר שהיא הארוחה החשובה ביותר ביום.

אם בשגרה אתם נוטים לוותר לילדים על ארוחת בוקר בגלל שאין זמן, אתם לא לבד. יחד עם זאת, התקופה הזאת, בה אתם לא לחוצים בבית ויש לכם את "כל הזמן שבעולם", תוכלו להנחיל בילדים שלכם את ההרגל לאכול ארוחת בוקר כדי שיוכלו לנצל את הפוטנציאל שלהם במלואו. אין לכם רעיונות לארוחות בוקר שהילדים שלכם יאהבו? בשביל זה בדיוק אנחנו פה. ריכזנו עבורכם רעיונות בריאים וכיפיים לארוחות בוקר שהילדים שלכם יאהבו מאד.

סנדוויץ' בריאות

סנדוויץ' זאת ארוחת הבוקר המוכרת ביותר בקרב ילדים, הם רגילים לאכול כמעט כל יום אחד כזה לפחות. עכשיו כשאתם בבית יש לכם את האפשרות לשדרג אותו עבורם ולהפוך אותו לחגיגה בריאותית. מדובר בארוחת בוקר קלילה שיכולה לעזור לכם להמשיך את השגרה המוכרת לילדים שלכם גם בתקופה לא שגרתית. יחד עם זאת, תוכלו להכין להם כריכים יותר מושקעים ממה שאתם נוהגים לעשות ביום-יום כשאתם בלחץ להספיק להקפיץ אותם לבית הספר או לגן ולהמשיך לעבודה. מה שכיף בכריכים זה שיש מגוון רחב של אפשרויות שתוכלו להכין, בין אם זה מתוק או מלוח. 

ביצה בקן עם פטה ותרד

ביצה בקן זאת אחת מהארוחות האהובות היצירתיות שקיימות, גם לילדים וגם למבוגרים. הקונספט כל כך פשוט ועדיין הוא משדרג את ארוחת הבוקר שלכם בכמה רמות ויוצר עניין רב סביב הצלחת. תוכלו להכין גרסאות שונות עם תוספות שונות ולהפוך את ארוחת הבוקר שלכם לא רק לטעימה יותר, אלא גם מגוונת ומזינה שתשמח את כל יושבי השולחן. 

גרנולה ביתית

גרנולה ביתית היא עוד פתרון נהדר לארוחת בוקר טובה ומזינה. הגרנולה, עשויה משיבולת שועל שנחשבת לאחד מהדגנים הבריאים ביותר שקיימים. בעוד שרוב הגרנולות המוכנות, כוללות ממתיקים, אגוזים שלמים וחומרים שאנחנו לא תמיד רוצים שהילדים יאכלו, יש אפשרות להכין את הגרנולה בעצמכם די בקלות. רוב הילדים אוהבים את גרנולה וגם אם לא, זה הזמן לנסות להכין איתם גרנולה שתקלע בול לטעם שלהם. אם הילדים שלכם ייקחו חלק בהכנתה, סיכוי גדול יותר שהם יסכימו גם לאכול אותה וכולם מרוויחים מזה. אכילת גרנולה כארוחת בוקר תבטיח לכם ולילדכם ארוחת בוקר מזינה, בריאה, משביעה ובלי תוספים מלאכותיים.  

פנקייק בייתי

אחרי כל הרעיונות לארוחות בוקר בריאות, החלטנו לתת לכם גם מתכון מנצח לפנקייק בייתי מושחת. מידי פעם בין ארוחה בריאה אחת לשנייה, מותר גם לנו ולילדים שלנו לחטוף פנקייקים עבים ועסיסיים עם קצת סירופ מייפל, שוקולד, ריבת חלב או כל רוטב אחר שתרצו. תוכלו גם להכין פנקייק בגרסה המלוחה שמוגש עם ביצת עין וגבינות מלוחות לצד הפנקייק ולהנות מכל העולמות.