פשטידות ומאפים מלוחים

מתכונים חדשים

דירוג גולשים
דירוג גולשים

מתכונים מומלצים

מתכוני בריאות לילדים

מתכוני בריאות לילדים

פעוטות מתכונים לפעוטות  
(גיל 1 - 3)
ילדים מתכונים לילדים  
(גיל 4 - 13)
בני נוער מתכונים לבני נוער 
(גיל 14 - 18)

פאי ברוקולי וגבינת עיזים

מספר מנות: 8  |  סיווג כשרות: חלבי  |  זמן עבודה:   |  מיומנות: בינוני
מחפשים מתכון טעים ועשיר בירקות? בואו לנסות את הפשטידה הזאת!
מאת :
דירוג גולשים 33 10307 צפיות
פרטי
המתכון
מצרכים:
כוס וחצי קמח מלא
 
100 גרם חמאת תנובה קרה
 
300 גרם ברוקולי טרי
 
שמנת 10%/ 15% לבישול של "השף הלבן" (מיכל 250 מ"ל)
 
4 ביצים
 
גבינת פרומעז "תנובה"
 
עגבניות שרי
 
מלח, פלפל, תימין, קצח
 

פאי ברוקולי וגבינת עיזים - אופן הכנה:

1. מערבבים במעבד מזון את הקמח, החמאה, קורט מלח וביצה אחת, במשך כחצי דקה-דקה. כשהבצק מוכן, שמים בשקית סנדביץ במקרר לכשעה.
2. מחלקים את הברוקולי לתפרחות ומבשלים את במים עם מלח, כחצי שעה עד שהוא רך.
3. מקציפים את הביצים במיקסר עד שהם תפוחות ובהירות, מוסיפים את השמנת ומתבלים במלח, פלפל וטימין.
4. מרדדים את הבצק – כך שיהיה מעט גדול יותר מתבנית הפאי. מעבירים לתבנית פאי משומנת.
5. מסדרים את תפרחות הברוקולי במרכז התבנית, ומוסיפים את בלילת הביצים. מסדרים בהיקף של הפאי את עגבניות השרי ופרוסות מגבינת העיזים, מפזרים מעט קצח.
6. אופים כ-35 דקות בחום של 180 מעלות.
כוס וחצי קמח מלא 100 גרם חמאת תנובה קרה 300 גרם ברוקולי טרי שמנת 10%/ 15% לבישול של תנועה (מיכל 250 מ"ל) 4 ביצים גבינת פרומעז עגבניות שרי מלח, פלפל, תימין, קצח
דרג/י
54321
גרסת הדפסה
גרסת הדפסה




 
82.166.147.103