בריאות ודיאטה

מתכונים חדשים

מתכונים מומלצים

מתכוני בריאות לילדים

מתכוני בריאות לילדים

פעוטות מתכונים לפעוטות  
(גיל 1 - 3)
ילדים מתכונים לילדים  
(גיל 4 - 13)
בני נוער מתכונים לבני נוער 
(גיל 14 - 18)

קלאב סנדוויץ' פסטרמה מלחם מלא

  |  זמן עבודה:   |  מיומנות: מתקדם
  -  מתכוני בריאות מגוונים ומיוחדים - סלטי בריאות, עוגות בריאות ומאכלים רבים נוספים
מאת :
דירוג גולשים 55 1285 צפיות
פרטי
המתכון
מצרכים:
 
3 פרוסות לחם מקמח מלא
 
ממרח פלפלים אוליביה
 
4 פרוסות פסטרמה עסיסית
 
1 עגבנייה בינונית פרוסה
 
3 פרוסות בצל סגול (לא חובה)
 
פסטו אוליביה
 
1 עלה חסה אמריקאית שטוף ומיובש
 
ממרח פטריות של אוליביה
 
חופן קטן של נבטי אלפלפא
 
שמן זית
 
חומץ בלסמי
 
טבסקו
 

קלאב סנדוויץ' פסטרמה מלחם מלא - אופן הכנה:



1. מורחים על פרוסת הלחם הראשונה ממרח פלפלים , מעליו מניחים 2 פרוסות פסטרמה מגולגלות בצורת גליל.
2. מניחים מעל את פרוסת העגבניה, ומעל 3 פרוסות הבצל הסגול. בפרוסת הלחם השנייה מורחים ממרח פסטו והופכים ומניחים אל מעל פרוסות הבצל הסגול.
3. מעל מורחים ממרח פטריות ומעל מניחים עוד 2 גלילי פרוסות פסטרמה.
4. מעל מוסיפים עלה חסה מקופל ומעליו מהנבטים. מטפטפים כמה טיפות של טבסקו.
5. בצדה התחתון של הפרוסה העליונה מטפטפים כמה טיפות של שמן זית וחומץ בלסמי וסוגרים את הסנדוויץ'.
צורת האריזה:
6. מניחים נייר אפייה על השיש. מרימים את הסנדוויץ' מקרש העבודה בעזרת פלטה רחבה אל מרכז נייר האפייה.
7. סוגרים את 4 הדפנות כלפי המרכז. בעזרת סכין שיניים ארוכה וחדה חותכים את הסנדוויץ' במרכזו . עוטפים כל חצי סנדוויץ' במפית ומעבירים לשקית.
דרג/י
54321
גרסת הדפסה
גרסת הדפסה




 
82.166.147.103