מתכונים עד 4 מרכיבים

מתכונים חדשים

מתכונים מומלצים

מתכוני בריאות לילדים

מתכוני בריאות לילדים

פעוטות מתכונים לפעוטות  
(גיל 1 - 3)
ילדים מתכונים לילדים  
(גיל 4 - 13)
בני נוער מתכונים לבני נוער 
(גיל 14 - 18)

עוגת גבינה דיאטטית

מספר מנות: תבנית מרובעת בגודל 20X20 ס"מ  |  סיווג כשרות: מתכון חלבי  |  מקור מתכון:   |  זמן עבודה:   |  מיומנות: קל

עוגת גבינה אוורירית ונפלאה. שימו לב לטמפ' הנמוכה יחסית לאפייה.

מאת :
דירוג גולשים 33 4284 צפיות
פרטי
המתכון
מצרכים:
4 ביצים גדולות
 
5 כפות (60 גרם) סוכר
 
500 גרם גבינה לבנה 5% "תנובה"
 
50 גרם (5 כפות) קמח לבן (רגיל)
 
לשידרוג: כפית קליפת לימון מגוררת או כפית תמצית וניל

עוגת גבינה דיאטטית - אופן הכנה:

1. מחממים תנור ל-160 מעלות (בתוכנית טורבו) ומשמנים תבנית במעט חמאה מומסת או שמן קנולה.
2. מפרידים ביצים. בקערה קטנה מערבבים גבינה לבנה, חלמונים וקליפת לימון (או תמצית וניל).
3. שמים חלבונים במיקסר עם וו הקצפה ומקציפים במהירות גבוהה מאוד במשך דקה או עד שמתחיל להווצר קצף לבן. מוסיפים בהדרגה סוכר ומקציפים דקה, עד לקבלת קצף תפוח מאוד.
4. מוסיפים את תערובת הגבינה הלבנה לקצף החלבונים ומערבלים במהירות איטית עד לאיחוד. עוצרים את פעולת המיקסר, אוספים בעזרת מרית את שניתז לדופנות ומערבלים שוב, לאיחוד – ולא מעבר לכך.
5. מוסיפים את הקמח ומקציפים באיטיות עד להיטמעות הקמח ולא מעבר לכך. עוצרים את פעולת המיקסר, אוספים בעזרת מרית את שניתז לדופנות ומערבלים שוב, לאיחוד – ולא מעבר לכך. יוצקים את העיסה לתבנית המשומנת ומיישרים בעזרת מרית. כשהתנור חם, מכניסים את התבנית למרכזו ואופים במשך 38-40 דקות או עד להתייצבות והזהבה יפה. מוציאים, מצננים שעה בטמפ' החדר ועוד 3 שעות במקרר לפני ההגשה. מגישים קר.
דרג/י
54321
גרסת הדפסה
גרסת הדפסה




 
82.166.147.103