מתכוני סויה

מתכונים חדשים

מתכונים מומלצים

מתכוני בריאות לילדים

מתכוני בריאות לילדים

פעוטות מתכונים לפעוטות  
(גיל 1 - 3)
ילדים מתכונים לילדים  
(גיל 4 - 13)
בני נוער מתכונים לבני נוער 
(גיל 14 - 18)

לחמניות קמח כוסמין מלא או קמח מלא, סויה, זיתים, וגרעיני דלעת.

מספר מנות: כ- 15 לחמניות, במשקל כ- 30 גרם כ"א.  |  סיווג כשרות: מתכון פרווה   |  זמן עבודה:   |  מיומנות: בינוני
לחמניות כוסמין עשירות בדברים טובים
מאת :
דירוג גולשים 55 1290 צפיות
פרטי
המתכון
מצרכים:
כפית שמרים יבשים
 
1/2 כוס מים פושרים
 
2 כוסות קמח קמח כוסמין מלא (או קמח חיטה מלא)
 
חצי כוס קמח לבן
 
שתי כפות סובין חיטה
 
גביע יוגורט סויה במתיקות מעודנת
 
כף שמן זית
 
כפית מלח
 
כוס אחת זיתים ירוקים, קצוצים
 
שתי כפיות עלי רוזמרין
 
ביצה טרופה (לטבעונים: אפשר לוותר)
 
כף וחצי גרעיני דלעת מקולפים
 

לחמניות קמח כוסמין מלא או קמח מלא, סויה, זיתים, וגרעיני דלעת. - אופן הכנה:

1. ממיסים את השמרים היבשים בתוספת שתי כפות קמח במים הפושרים. נותנים לתסוס במשך כ-10 דקות.
2. קערה שמים את יתרת הקמחים, הסיבים, המלח והזיתים הקצוצים. מוסיפים כפית עלי רוזמרין.
3. מוסיפים את תמיסת השמרים , יוגורט הסויה והשמן, ולשים במיקסר עם זרוע לישה – או ביד, עד שמתקבל בצק רך וגמיש. אם הוא יבש מידי – מוסיפים עוד קצת מים, ואם רטוב מידי – מוסיפים קצת קמח.
4. נותנים לבצק לתפוח בקערה מכוסה במגבת לחה במקום חמים –עד שמכפיל את נפחו (כשעה)
5. יוצרים לחמניות קטנות, בגודל של כדור פינג-פונג – במשקל של כ- 35 גרם כל אחד.
6. רצוי לסדר את הלחמניות בתבנית שקעים, אותה מרססים במעט שמן, או על גבי נייר אפיה בתבנית תנור.
7. מורחים את הלחמניות במעט ביצה טרופה, ומפזרים גרעיני דלעת מקולפים ואת כפית הרוזמרין השנייה.
8. מחממים את התנור ל – 200 מעלות,
9. מתפיחים את הלחמניות עד להכפלת נפחם (כ- 40 דקות)
10. אופים כ - 15 דקות, עד שהלחמניות שחומות במקצת. וקשות למגע היד.

ניתן לשמור בכלי סגור למשך יום, או להקפיא למשך כחודש חודשיים.
דרג/י
54321
גרסת הדפסה
גרסת הדפסה




 
82.166.147.103