סלטים פרווה

מתכונים חדשים

מתכונים מומלצים

מתכוני בריאות לילדים

מתכוני בריאות לילדים

פעוטות מתכונים לפעוטות  
(גיל 1 - 3)
ילדים מתכונים לילדים  
(גיל 4 - 13)
בני נוער מתכונים לבני נוער 
(גיל 14 - 18)

שעועית מוקפצת עם ניוקי עגבניות ומרווה

מספר מנות: 4-6 מנות  |  סיווג כשרות: מתכון פרווה   |  מקור מתכון:   |  זמן עבודה:   |  מיומנות: קל
מנה קלילה, שמשלבת ירקות מוקפצים וצלויים עם ניוקי. נהדרת כתוספת לחזה עוף בגריל, למשל, או עם ביצה עלומה למעלה וקצת גבינה מגוררת מעל.
מאת :
דירוג גולשים 22 7314 צפיות
פרטי
המתכון
מצרכים:
350 גרם עגבניות שרי חצויות
 
5 כפות שמן זית
 
מלח
 
חבילה (של 350 גרם) ניוקי בוואקום
 
2 שיני שום כתושות
 
300 גרם שעועית ירוקה עדינה "סנפרוסט" מופשרת
 
10 עלי מרווה גדולים קצוצים לרצועות דקות
 
פלפל שחור טחון טרי
 

שעועית מוקפצת עם ניוקי עגבניות ומרווה - אופן הכנה:

1. מחממים את הגריל של התנור. מקפיצים את העגבניות החצויות ב־2 כפות שמן זית, ומסדרים אותן בתבנית בשכבה אחת, כשהצד החתוך כלפי מעלה. בוזקים מעט מלח, וקולים תחת הגריל החם במשך 10 דקות, או עד שהן רכות וחרוכות קצת.
2. בינתיים, מבשלים את הניוקי בהרבה מי מלח רותחים עד שהם צפים על פנים המים (כ־2 דקות מרגע הרתיחה מחדש). מוציאים את הניוקי בכף מחוררת למסננת גדולה, ומניחים להם להתייבש מעט.
3. מחממים את השמן הנותר במחבת גדולה וכבדה, מוסיפים את השום ואת השעועית, ומטגנים תוך ערבוב במשך 3-2 דקות, עד שהשעועית מתרככת מעט ומתכהה. מוסיפים את המרווה ומטגנים 30 שניות נוספות. מוסיפים את הניוקי המבושלים ואת העגבניות הצלויות עם כל המיצים שהצטברו בתבנית. מתבלים במלח ובפלפל, וממשיכים לטגן תוך ערבוב בכף עץ במשך 3-2 דקות, עד שהניוקי מתחממים היטב וסופגים לתוכם את מיצי הירקות. מגישים חם.
דרג/י
54321
גרסת הדפסה
גרסת הדפסה




 
82.166.192.44